Durant el primer i segon trimestre treballarem un nou projecte:
ELS ANIMALS I EL SEU ENTORN.
Junts hem fet una classificació: animals aeris, animials domèstics, animals salvatges, animals aquàtics, animals terrestres i animals de granja.
Entre tots i per votacions, hem començat a treballar els animals aquàtics:
Primer pas: Decidim per taules quin animals volem treballar. Ha sortit la llúdriga, la foca, el dofí, el peix espasa, tauró i estrella de mar.
Segon pas: fem el nostre dibuix de l'animal per enganxar-lo a la taula.
Tercer pas: Entre els grups d'investigadors (per taules) escrivim què sabem de l'animal escollit i què volem saber al final. Ho escrivim a poc a poc i fent bona lletra.
Quart pas: Plàstica. Decorem el nostre animal a la classe i comencem a portar informació per exposar-la davant la classe i als nostres amics investigadors.
Cinquè pas: Passades unes setmanes, fem la carpeta d'investigadors. Allà hi guardem tota la informació que hem buscat i explicat a l'aula. Aleshores és quan agafem les preguntes inicial que ens havíem formulat i les podem respondre.
Sisè pas: Anem a l'aula de Segon de Primària per exposar tot el que hem après dels animals aquàtics.
Seguim amb un altre grup que, per votacions tots hi hem estat d'acord! Són els animals salvatges!!!!
I els animals escollits han estat el tigre, la zebra, la pantera negra, el lleó, el linx i el guepard!
A la classe ens han vingut a visitar uns amics molt especials! les mascotes de la Jessyka i la Júlia!! Mireu, mireu!!
ENS HA VINGUT A VISITAR EN TAYSON , EL GOS DE LA LAURA!!